fredag 16 januari 2009

Vilken helg!

Igår var vi i Larnaca där jag shoppade loss rejält. Men på rean så jag sparade en hel del pengar. Jag köpte:
  • En svart klänning
  • En silvrig klänning med svarta blommor i "kinesstuk"
  • En svart lång tisha med vitt tryck
  • En beich tröja i loosefit med långa ärmar
  • En beichbrun långärmad cardigan
  • en vit tröja med lila broderi i folkstuk eller va det nu kallas. Hippi skulle jag kalla det...
  • EN råläcker röd adidas jacka som går precis nedanför boobsen.
  • Ett lila/vitt partylinne...

Jag tror det var allt... och allt under 150 euro. Det ni... snacka om att spara pengar...

På kvällen kom GreenEyes och vi låg och lyssnade på musik och bara tjötade. Jag skrattar så mycket när jag är med honom, det är härligt! Men ändå, jag vill inte känna så här. Det är något som tar emot, jag vill liksom inte känna mig fast i något. Fast ändå vill jag bara vara med honom varje sekund av dagen. Jag saknar honom när jag blinkar.

Väldigt chill morgon, jag & Natta har legat o kollat på film. 1408 hette den och var grymt bra! Se den vettja! Ikväll har vi tidig träning och sedan lite kalas hos Lill-Xenia. Helgen kommer bli suverän känner jag. Kalas idag. MEga festen imorgon. GreenEyes på söndag. Sicken helg!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: