måndag 5 januari 2009

Fånge

Ni kanske minns när jag lite små sur skrev ---> Det här <--- och undrade vart varningarna var? Idag fick vi reda på följande av en cypriotisk vän. Han har setts i Paralimni. Och? tänker ni. Jo vart ligger då paralimni? Cirka t r e t t i o m i n u t e r s p r o m e n a d f r å n v å r t h u s!

Det är dit jag & Natta brukar promenera för shopping eller fika. Har jag nämnt att vi syns flitigt i media här nere. Bilder hit och bilder dit, från match och olika tillställningar. Det är inte direkt svårt för en Svenskmördare att hitta fem nya offer här på Cypern. Men som tur är kan vi nu läsa ---> detta <--- .

Gött att han är fångad, så kan man slappna av, men det var galet kul att skrämma Natta förut. Medans jag var inne o pratade med Sandra i den andra lägenheten satt Natta på toa och tyckte hon hörde någon gå förbi i hallen in mot mitt rum. Hon ropade men ingen svarade. När jag sedan kommer in från sandra berättar hon hur läskigt det var. Jag böjer mig då ner och tittar under min säng, skriker till och springer mot natta som skriker som en galning med uppspärrade ögon. Hahaha. Galet skoj!!!

Idag har vi varit i Paralimni också (innan han fångades...) och vaccinerat lilla Nico. Han e lite groggy nu men han var jätteduktig. En liten trooper...

Sedan har jag o Natta kollat film (2 st) och nu skall vi väl hem o kolla mer film...
en dag kvar.... sedan greeneyes...

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: