söndag 18 september 2011

Μeze, Κeo & Live musik!

Igår spenderade jag och Kevin dagen på stranden tillsammans med mamma och moster. Det var sjukt varmt i havet. Har ju inte varit på stranden på ett tag, usch måste bli bättre på att sola och bada! Börjar ju skolan igen om en vecka!

På kvällen var Kevin tvungen att jobba men jag tog ut mina fina tjejer på middag och drinkar. Vi började med mat i Ayia Napas äldsta hus, Napa Taverna. Där käkade vi Meze (som alltså är ca 18 olika rätter som kommer in en efter en så att man får testa hela cyperns matutbud). och drack Keo. Jättemysig restaurang och bra service. Rekomenderas starkt att besökas!


MosterProster


3 blonde girls in Napa

Efter restaurang besöket gick vi till Grabbarna Grus för Jocke hade bjudit dit morsan o moster för att få varsin drink. Söta Jocke. Efter det blev det en tur ner till bargatan.



Vi satte oss tillslut på O´Rourkes som är en irländsk pub som min vän Darren äger. Det var jättemysigt att sitta där med varsin öl och lyssna till när Darren spelade.



Jag gick dock hem strax efter tolv och lämnade mamma och moster där. Kul hade dom iallafall fick jag veta när jag ringde till dem orolig imorse för att se så att dom kom hem ok. ^^

Nu är det dags för mig att göra iordning mig för att åka och "jobba". Blir nog mycket att göra idag på puben. M&M kommer dit för att käka en riktig english roast dinner. Mysiga dagar!



(((Over and Out)))

Inga kommentarer: