onsdag 28 september 2011

Berg och dalbana

Den här veckan har börjat som en känslosam berg och dalbana. Det var underbart att vara tillbaka på college. Jag ser verkligen fram emot allt vi kommer att få lära oss detta året som ligger framför oss. Men då jag fick reda på att tjejen jag åker med varje dag skall flytta till Larnaca sprack glädjebubblan.

Jag får gå hemifrån klockan 05.15 varje morgon för att komma till college i tid. Jag kommer hem först runt femtiden på eftermiddagen och har två timmar på mig att umgås med/promenera hund, laga mat, äta och plugga innan det är dags för  träning. Väl hemma och alla måsten så som att duscha, äta och promenera hunden har gjorts är klockan närmare tolv. Hur skall jag fixa det?

Har pratat med mamma som försöker peppa och få mig att se saker i positiva sken men det är svårt. Det jag vill mest av allt är att ha toppbetyg, men var skall jag hitta tiden till att få det? Det räcker att jag gör ett enda dåligt arbete för att mitt slutbetyg inte skall bli First Class Degree.

Varför kan jag inte bara få min uppkörning tidigare? Jag är ju redo!!!!!



(((Over and Out)))

1 kommentar:

Ximpolino sa...

Men varför åker du inte med Kassandra? Hon måste ju ha någon som kör henne och jag kan tänka mig att hon samkör med sin mamma. Prata med henne!
Så Galina ska till Larnaca? Varför då?