lördag 17 september 2011

Dagarna flyter på

Torsdag:

I torsdags bestämde jag och älsklingen oss för att gå ut. Och som vanligt hade vi sjukt kul. Jag älskar att gå ut med Kevin, vi är så grymma ihop! Hahaha! Love love!


Fredag:
Gick till Rock Garden med fantastiska Louise och kollade när Minus One lirade. Sjukt grymt band! Hade jättekul! Men så skickade Kevin helt plötsligt ett sms, "Could you come to the pub for ten minutes please babe". Blev rädd att det hänt något och susade upp. Vad hittar jag sittandes i baren där?



Min Moster och min Mamma!!!!!!! Lycka!

Varken jag eller Kevin hade någon aning om att dom skulle komma, små luringarna! Kevin blev helt ställd när han stod och donade i kylen med ryggen mot baren och plötsligt vänder sig om och ser dem! Haha, så skickade han sms till mig som sagt och ja... resten är bara lyhcka och ord är överflödiga!



(((Over and Out)))

Inga kommentarer: