måndag 12 september 2011

Monday

Jag kan meddela att jag klarade mig från att doppa tröjan i matrester igår när jag jobbade. Vet att ni inte kunnat tänka på något annat under detta dygnet men nu vet ni alltså. I did not do it. Men därimot lyckades jag fastna i stolsryggarna på barstolarna mest hela tiden. Men vad gör väl det, jag hade grymt kul som alltid när jag hjälper babe på puben. Det bästa är att jag alltid säger upp mig när jag vill gå hem. Hahaha. Härligt!

Idag har varit en bra dag. Som de flesta av mina dagar. Jag har legat vid poolen tillsammans med Kevin och Nicos. Och ikväll slog jag mitt rekord på löpbandet. Hela 50 minuter körde jag på. Svetten sprutade. Seriöst... fräscha frida. Men nu, nu får jag lida för det! Fötterna värker så jag vet inte vart jag skall ta vägen. Som tur är skall jag till läkaren imon där det skall göras en ordentlig undersökning. Man har inte så här ont i två år om det inte är något som är fel.

Hoppas ni får sova gott inatt. Jag kommer tuppa av så fort jag lägger hövvet på kudden...


(((Over and Out)))

Inga kommentarer: