lördag 10 september 2011

En lyckad fredag

Igår efter träningen skyndade jag in till min älskling på puben. Därifrån gick vi ett stort gott gäng ut i Napas vimmel. Vi intog några drinkar på Kellys innan jag och darling smet iväg själva. Och vilken underbart kul kväll vi fick. Vi avverkade Rock Garden, Monkey och Black and White. Åh! Jag älskar honom så sjukt mycket. Vi skrattade, tjötade, dansade och bara hade underbart kul. Inte ofta vi kan gå ut tillsammans så jag var verkligen lycklig igår.




Så glad att jag hittat någon som jag älskar att umgås med. Samtalsämnena tar aldrig slut och vi kan skratta ikapp i timmar! För det är väl det som det går ut på i slutändan? Att kunna prata om allt? Någon dag kommer vi ju sitta där gamla och trötta och bara ha varandra att prata med. Hahaha... Åh, kärlek är underbart!



(((Over and Out)))

Inga kommentarer: