söndag 25 september 2011

En underbar vecka

Jag har haft en helt fantastisk vecka med min mamma och min moster. Det har varit lata dagar på stranden fyllda med massa skratt, kramar och kärlek. Jag kunde dock inte umgås med dem på kvällarna då jag hade träning men i måndags var vi träningslediga och passade på att gå ut och äta. Även min älskling följde med. Vi gick till Fiji som har helt underbar polynesisk mat. I torsdags efter träningen åkte jag också in till Napa och drack några drinkar tillsammans med dem då det var deras sista kväll. =( På fredagen kom bussen strax efter klockan åtta på kvällen. Så vi hade ju iallafall hela dagen att mysa. Det gjorde vi inne på Kevins pub. Vi käkade gott, drack öl och spelade kort. Åh, det var så mysigt, det regnade ute och vi satt inne och värmde oss i kärlek!

Tack bästa mamma och bästa moster för en helt underbar vecka!


Nu laddar jag för att börja mitt andra år på univesitetet. Helt galet. Jag är rädd att jag skall ha glömt allt jag lärt mig hittills. Haha... Lite rädd alltså... men även väldigt uppspelt! Skall bli skönt att gå tillbaka till rutiner. Och jag ser verkligen fram emot allt jag kommer att få lära mig! Nu skall jag fortsätta mysa här hemma. Bra musik på radion, alla mysiga smålampor är tända, jag fixar och donar... gör mig redo för SKOLSTART! =)


(((Over and Out)))

Inga kommentarer: