måndag 5 december 2011

Bortskämd tjej

Underbara måndag! Min fina pojkvän lagade en fantastisk middag till mig som vi åt vid köksbordet med stearinljus tända och mysig musik i bakgrunden. Jag älskar att han är romantisk, även om han själv nog inte skulle erkänna det. Att stå och laga mat till sin tjej och inte låta henne göra något annat än att slappna av och smutta på sitt vita vin och fylla på glaset när det börjar bli tomt är romantiskt. Han är en hejjare på att skämma bort mig. Självklart gör jag allt för att skämma bort honom också då och då. =) Kärlek - att ge och att ta. Att alltid finnas där. Får mig att tänka på ett gammalt vykort min mamma hade på kylen när jag var barn, det stod "Älska mig mest när jag förtjänar det minst". På ett knasigt sätt stämmer det, det är då vi behöver våra nära och kära. Ojoj, snacka om vinsvammel.

Babe ligger på soffan och småsover nu. Nicos ligger tätt intill honom och dom ser så mysiga ut. Jag lyssnar på musik och pyntar färdigt granen och tänker på hur lyckligt lottad jag är.



Hade förresten ett möte med styrelsen i laget tidigare idag. Verkar som om allt kan ordna sig, proffslivet kanske inte tar slut trots allt. Men bollen ligger hos mig nu. (Passande liknelse). Men jag har inte bestämt mig hur jag skall göra. Tänker inte bestäma mig ikväll heller. Jag skall bara njuta med Kevin här hemma och senare gå ner till en pub här i området och kolla Liverpool match.

Hoppas ni har en fin start på veckan. Glöm inte att njuta, livet är kort.



(((Over and Out)))

Inga kommentarer: