onsdag 28 december 2011

Clueless

Vilken dag! Jag har varit hos tandläkaren, igen. Efter att ha varit där tre gånger och medicenerat min stackars tand så blev det idag lagat ordentligt. Rotfyllning. Jisses. Hoppas att jag aldrig någonsin kommer behöva göra det igen. 1600 kronor kostade det. Jag vet inte vad sånt kostar i sverige men jag gissar på att det är sjukt mycket dyrare?

Nu lagar jag och min älskling mat, han är ledig ikväll så vi skall käka vitlöksbröd till förrätt, gott kött och potatisgratäng till huvudrätt och till efterrätt har jag ingen aning. Kevin är iväg och inhandlar något för det nu. Min fina!!

Så länge sitter jag och kollar på en film från 1995. Jag var tretton år och älskade den filmen när den kom ut! Har säkert sett den mer än 50 gånger. Så nu sitter jag här och blir helt nostalgisk. Älskade tonåren, men är så lycklig att jag inte längre är tonåring! haha!



(((Over and Out)))

Inga kommentarer: