tisdag 20 december 2011

Hell yeah!

Så här har jag gjort till alla jag sett ikväll:


Och när jag inte gör den fula minen ovan sitter jag mest så här:


Varför det stora, fåniga leendet? FÖR JAG HAR TAGIT KÖRKORT!!!

Körkort här på ön är ett måste. ETT MÅSTE! Och äntligen har jag tagit det. Frihet!

När ja gkom hem hämtade jag Nicos och brummade iväg i MIN bil för första gången. Åh det var himmelskt. Bruno Mars i cdspelaren, Nicos på sätet brevid och så körde jag den långa vägen in till Ayia Napa. Den långa vägen är alltså Protaras vägen, längs med kusten. Havet på min vänstra sida gastandes "Ohhhh I think I wanne Marry you". (Fasst jag gjorde om texten "I think I got my licence noooow"! Ah det var härligt. Åkte in till puben och åt middag med Kevin och familj. Sedan körde jag hemåt igen. Kom på att jag inte hade någon mjölk hemma när jag hade parkerat så "åh naaaj, måste jag verkligen köra igen? ooookaaaaj då!!!" Hehe. Sjukt kul att köra bil juh!

Imorgon kör jag alltså för första gången någonsin till college helt själv. Gött mos!

Nu måste jag sova, helt slut efter uppkörningen.

Hörs snart igen, nu börjar det riktigt roliga livet!


(((Over and Out)))

Inga kommentarer: