lördag 17 december 2011

Underbar fredag

Jag vet inte varför men min blogg vill verkligen inte ladda upp bilder idag. Försökt i två timmar nu att dela med mig utav min och Kevins underbara dag igår.

Maten på Cava var helt underbar. Jag tog Avocado och räk korg till förrätt och Kevin tog musslor. Till huvudrätt tog han nått kött och jag körde på lax. Konstigt nog äter jag nästan alltid fisk när vi äter ute. Känns fräschare på något sätt!? Självklart tog vi även efterrätt. Kevin fick sin älskade Lava cake och jag körde på after8 glass. Smarrigt värre. Vi var så mätta att vi knappt orkade dricka kaffet och brandyn efter maten. Min brandy smakade typ russin... haha inte så gott!

När vi kände oss redo att lämna restaurangen kom Kevins mamma Linda och hämtade oss och vi hade planerat att bara ta en eller två drinkar på puben innan vi gick vidare. Men när vi kom dit hade puben blivit invaderad utav ca 25 killar som festade som galningar. Det blev att vi var kvar där till tre på natten och hade jätteroligt! Efter det gick jag och Kev till Carwash Disco och dansade och skrattade.

Jag fullkomligt älskar att gå ut med min älskling, jag har ju sagt det tidigare, men vi har så jäkla kul när vi går ut och äter eller festar eller vad vi nu gör. Varje gång blir jag nykär på nytt! Åh! Kevin var sjukt nöjd med sin födelsedag och idag har vi bara legat på soffan och myst och tittat på filmer. Härligt!

Idag vägrar jag att plugga o skall bara fortsätta med filmtittandet. Dock utan min kärlek då han är på jobbet.


(((Over and Out)))

Inga kommentarer: