måndag 26 december 2011

Christmas Day

Christmas Day spenderades på puben där ca 60 personer bokat in sig för julmiddag. (Engelsmän och cyprioter firar på juldagen.) På puben var det visserligen bara engelsmän.. Jag och Kevin serverade mellan 14.00 - 18.30 då jag åkte hem till Nicos och tog ut han på en lång promenad och lekte och myste i två timmar hemma innan det var dags att åka tillbaka till puben.


Jag & Kevin


Glada julfirare!


Steve och Jag


På kvällen blev det liveband. Gary och Julia uppträdde och dom är helt grymma. Alla dansade och hade skoj och jag och Kevin kom inte hem förrens 03.30 på morgonen!!


Julia och Gary



Med insikten att julen var över och efter att denna bilden tagits bestämde jag mig för att det var dags att raka sig!


En helt underbar jul helt enkelt. Jag är sjukt nöjd. Nu är det jullov med 5 projekt som skall vara färdiga när vi börjar den 9e Januari igen. Hohoho liksom!




(((Over and Out)))

Inga kommentarer: