torsdag 15 december 2011

Mitt drömhus?

När jag söker information eller inspiration på internet för mina studier kommer jag över en hel del knepiga och roliga grejer. Som det här huset:

Dan Havel och Dean Ruck är två skulptörer som gjort om två hus till, ja... en illusion. Du går in genom tunneln på framsidan och får krypa ut genom den på baksidan. Så det är faktiskt ingen som bor där. Tur det kanske... Häftig och roligt projekt ändå. Husen revs 2005 efter att ha stått uppe hela sommaren och bevittnats av tusentals fascinerade människor.





Akta dig lilla gubbe, du måste krypa ut... tänk på ryggen...


Nu har jag suttit fast vid datorn alldeles för länge så dags att ta tag i saker och ting. Kevin fyller år imorgon så skall ordna lite här hemma så det är fint imon när vi vaknar. Hoppas ni får en fin kväll!


(((Over and Out)))

Inga kommentarer: