torsdag 29 december 2011

Trollet

Äntligen har jag mitt körkort! Okaj, jag har ju haft det i hela 9 dagar nu men idag fick jag tummen ur och åkte till transport kontoret och fick mitt faktiska körkort. Det är så roligt, alltså, hur körkorten här nere ser ut. Får ta och visa er någon dag. Måste vara sjukt lätt att förfalska!! Rosa och fint är det iallafall! Får nog ta och visa er min bil snart också va?!

Förrutom att fixa kortet har jag pluggat. I timmar och timmar och åter timmar. Känns som om jag inte kommer någonstans och stressen finns där i bakhuvudet. 5 projekt. Jag ville ha klart dem tills på måndag då min bästis Jessica kommer och hälsar på men det är helt omöjligt. Vet inte ens om jag kommer hinna klart innan de skall presenteras. Och det har aldrig hänt. Usch, hemska tanke!

Efter 5 timmar vid köksbordet med studierna kände jag att jag behövde ett scenombyte. Tog Nicos och åkte till puben och spenderade 3 timmar där. Träffade två svenskar som var här på semester. Väldigt trevliga tjejjor.

Kevin har kallat mig för trollet hela dagen då jag inte orkat fixa håret. Men gud, orka!!


Trollet


Ja det var väl mina i-landsproblem. Eller u-land? Hur är det nu? Gosh, kortslutning i hjärnan! Dags att sova...


(((Over and Out)))

Inga kommentarer: