söndag 11 december 2011

Tack och adjö Vinet!

Jag har ju under de tre åren här inte direkt haft någon riktig fredagskänsla eftersom att vi alltid tränat fredagkväll. Så nu när man åker hem från college på fredagarna känns det lite i magen att "åhhh det är fredag!". Att mitt favvoprogram går klockan 20.00 på fredagar är ju helgrymt det med.

Så, I fredags öppnade jag mig en flarra vin och njöt utav bra musik på programet The Voice och efter någon timma fick jag besök. Jag öppnade en till flarra vin och lite senare ännu en. Vill bara understryka att jag alltså inte drack allt själv. Men det hade jag lika gärna kunnat göra för hela lördagen spenderades med huvudet i toastollen och de stunder jag inte orkade mig upp ur sängen var huvudet i en hink på golvet brevid sängen. Yippi liksom. Kevin måste tyckt att "skön tjej den dära, ligger o gallar hela dagen". Ysch. Bättre har jag mått.

Om sanningen skall fram är jag inte direkt en partyqueen längre. Varit ute kanske fem gånger (om ens det) det senaste halvåret. Gillar inte känslan av att bli full längre och definitivt inte hur jag mår dagen efter. Känns så onödigt. Så jag tror det blir äpplejuice hädanefter på fredagarna.

Idag återtog jag kontrollen över mitt liv (haha) och mådde jätebra. Var uppe med tuppen och pluggade. Gjort det mest hela dagen förrutom promenader med Nicos. Vi skall strax ut igen och sedan kommer Kevin och hämtar mig så åker vi till puben. Det blir inget vin skall ni veta. Bara söndagsmiddag och juice! Finalen i X-factor ikväll så skall kolla på den också.

Allt för att glömma det som väntar mig imorgon...


(((Over and Out)))

Inga kommentarer: