måndag 12 december 2011

Hemska dag

Sitter och proppar i mig frukost. Idag skall jag nämligen till tandläkaren och göra en rotfyllning. Ouuuu! Förra året (!!) käkade jag nått hårt och min tand gick av. Det gjorde skitont i två dagar och jag försökte hitta en tandläkare utan resultat. Så gick smärtan bort och jag tänkte "åh najs, då kan det vänta". Är ju inte helt förtjust i att gå till tandläkaren. Men nu då, det har börjat göra ont och Kevin tog mig till sin tandläkare och han sa väl något i stil med "Meh! Den här har du gått länge med!! Om du kommit med en gång hade jag fixat den på fem minuter åt dig men nu...." Japp, men nu... Rotfyllning. Bra jobbat Frida.

Jag har redan varit hos honom två gånger nu för att käka antibiotika o kolla om det ser bättre ut. Det gör det inte. Han vet att jag är livrädd så jag får ha med mig Ipod och största hörlurarna för att lindra borrljudet som jag hatar.

Önskar att jag hade dessa helt sjukt coola dojjorna, då hade jag spelat högt för hela tandläkarmottagningen!




Wish me luck...



(((Over and Out)))

Inga kommentarer: