måndag 25 mars 2013

Buffalo Is Back!

Jag älskar människor som utrycker sig själv genom sin klädstil. Folk som vågar. Själv är jag väldigt dålig på det. Jag vet precis vad jag gillar och skulle vilja bära men blir oftast lite feg.
 
Jag har tänkt jättemycket på det det senaste då vi nu jobbar på våra Designer Profiles i college. Det är där jag - genom bilder på mig själv - skall representera vem jag är och vad min stil som designer är. Det känns lite jobbigt just nu då jag är gravid. Känns inte som om bilderna kommer bli som jag tänkt mig med en stor mage.
 
Men att hitta inspiration är kul. Jag kom över Fanny Lyckmans blogg och blev helt kär i alla bilder, stilar och kläder. Mycket imponerad. Jag älskar det. Här är hennes BLOGG. Gå in och kolla bilderna!
 

Jag fullkomligt älskar att Buffalo skorna är tillbaka. Min vän Maria gick runt i dem när vi gick på högstadiet! (14 år sedan med andra ord...). De säljs nu på Nelly.com och jag undrar om jag inte skall ta och köpa mig ett par...

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: