söndag 10 mars 2013

Kvällsbabbel

Klockan är bara halv elva men för mig känns det som om det är mitt i natten. Jag börjar bli bättre på att hålla mig vaken en hel dag. Låter som om jag har insomnia eller vad den där "somna-helt-plötsligt-sjukdomen" heter. I början på graviditeten kunde jag sitta hemma klockan åtta på kvällen och känna att "nä shit vad trött jag är, dags att sova" så kollade jag på klockan och började asgarva. Löjligt ju, så trött så tidigt! Men så gick jag o la mig. haha.

Anayways. Jag har haft en fin dag. Det var kul på puben, Annie och Martin har kommit tillbaka efter sin vintersemester hemma i sverige. Med andra ord öppnar dom snart upp Grabbarna Grus! Med andra ord är säsongen snart här. Med andra ord tar jag snart examen. Med andra ord får jag snart hålla min Babbis!! Längtar.

Så med det säger jag god natt. Sweet dreams.

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: