lördag 30 mars 2013

My champion

Wohooo! Idag är vi glada här hemma! Kevin spelade final igår i Biljardligan mot en riktigt duktig kille som heter Chris. Efter en spännande början där det stod 3-4 till Chris vände Kevin på allt och gick och vann hela skiten med 8-4! WOW! Utav 76 spelare står min darling som ensam vinnare! Jag var så himla nervös och trodde jag skulle få hjärtattack flera gånger, Kevins föräldrar var oroliga att jag skulle föda där inne i biljardsalen om jag inte lugnade ner mig. Haha! Konstigt, jag var mer nervös igår än vad jag är när jag själv spelar final eller andra viktiga matcher i fotbollen. Så skönt att han vann!

Så idag har jag varit iväg för att shoppa, ville hitta något fint att ha på mig på prisceremonin som hålls ikväll på ett ställe i Ayia Napa. Som tur är lyckades jag faktiskt hitta en svart klänning som passade över min stora växande mage. Ett halsband och ett armband för att piffa upp det lite och så får jag välja ut ett par av alla mina klackskor att ha till för att vara extra fin ikväll.

Har massor av fina bilder från finalen igår men blogger vill inte sammarbeta med mig idag heller. De får vänta.

För övrigt har jag också fått en liten business idé som jag skall prata med Kevin om. Kanske kan det vara något för framtiden. Det är ju ändå vad jag faktiskt har tänkt att göra i samband med att jobba som inrednings arkitekt. Spännande!

Nu måste jag sätta fart här, vi skall åka om två timmar o innan dess skall det lagas middag, ut med vovven och så skall jag ju hinna göra mig vacker också. ;) Trevlig Påsk!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: