tisdag 19 mars 2013

Green Monday

Igår hade jag en underbar dag från början till slut! Startade dagen med att sitta ute på ballen och plugga, när jag gick in för att duscha fick jag mig världens flabbis. Jag har fått en härlig röd bonnebränna!
 
Gjorde iordning mig lite snabbt och stack upp till Capo Greco där Dora och hennes familj satt och firade att det var Green Monday. Jättemysig eftermiddag med en fin vän och hennes familj.
 



När solen gick ner och det blev iskallt ute åkte jag hem och hämtade Nicos och vi åkte till puben och käkade middag med Kevin och familj. En stor stek med pommes och championsås och lökringar. Yum Yum!! Avslutade kvällen med en stor kopp varm choklad hemma framför Chantel (brasan) och somnade sedan gott i våran varma säng.  Vilken bra dag!
 
(((Over and Out)))

Inga kommentarer: