torsdag 14 mars 2013

Problem solved

När jag vaknade imorse mådde jag mycket bättre än vad jag gjorde igår, men vill inte riskera något så stannade hemma från college idag också. Har suttit och jobbat på mitt Major Project. Vart så trött på det för det blir ju inte som jag vill ha det. Så jag tog mig en liten minilunch på terassen med knäckebröd, the och en bra bok.
 

Jag har börjat läsa P.S I Love You som min favoritfilm med samma namn är baserad på. Jättekonstigt att läsa den, man tror att det skall vara precis som i filmen men allt är annorlunda. Bättre? Jag vet inte, bara läst fyra kapitel.
 
Ute på terassen är det galet varmt. Tittade över mot grannarna och de satt i bikini och solade, jättebruna var dom också. Själv är jag kritvit. Kanske dags att börja sitta ute lite mera och plugga, svårt dock när man jobbar på datorn.
 
Efter lunchen kom jag in till datorn igen och löste det som varit mitt största problem i mitt Major Project. Känns underbart. Nu kan jag gå vidare.
 
Hoppas ni har det underbart var ni än är. Jag skall ut på ballen igen!
 
(((Over and Out)))

Inga kommentarer: