måndag 25 mars 2013

KARE Design

För ca två år sedan upptäckte jag KARE Design och jag har sedan dess älskat deras möbler, deras inredningsdetaljer och deras reklam. Jag använder alltid minst en av deras prylar i mina designer, så också för mitt Major Project som jag jobbar stenhårt med nu. Titta bara vilken härlig design!
 





Jag skulle lätt kunna inreda hela mitt hem med enbart KARE prylar. Jag har letat efter en affär eller försäljare i Sverige men hittar ingen. Vi har en här på Cypern, i Nicosia. Nästa gång jag åker till Nicosia kan ni lita på att jag kommer vandra runt i deras affär som ett litet barn i en godisaffär!


(((Over and Out)))

1 kommentar:

Carina sa...

Och vad säger det dig? Att det inte finns någon återförsäljare här i Sverige? Känns inte det som ...... jaa, tänk efter lite!!!! Det kanske behövs här också!! Känner du inte hur grejerna kallar på dig???? Puss :)