söndag 24 mars 2013

Jag vaknade vid nio pigg och glad till strålande solsken och blå himmel. Efter en lång härlig promenad i solskenet åt jag en rejäl frukost. Är helt inne på stekt ägg och skivad avocado dränkt i citron och salt samt knäckebröd med ost och tomat och massa aromatkrydda på. La mig sdan i ett varmt bad och läste i min bok. Men jag höll på att somna och då jag inte har några önskemål om att drunkna så klev jag upp ur badet men la mig på sängen och sov i 2,5 timma!!
 
Det var ingen som berättade för mig att man blir galet trött av att vara gravid. Jag kan gå i flera dagar och ha massa energi men så kommer det en dag som denna då jag knappt orkar lyfta armarna än mindre benen.
 
Nu är jag vaken iallafall och för att göra Nicos glad så tänkte jag gå ner till strandpromenaden med honom där han kan springa fritt och leka o pissa som han vill.
 
Min fina i väntan på promenad.

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: