lördag 9 mars 2013

Härliga lördag

Jag håller på att bli tokig. Har haft en jättefin dag och tagit massa fina bilder. Har suttit halva dagen nu och försökt ladda upp dem men av någon anledning går det inte. Sjukt störande.

Iallafall, jag vaknade vid åtta pigg och glad och utvilad - trots att jag och Kev inte somnade förrens vid tvåtiden. Vid tio var vi utanför dörren och på väg till Mothercare. En stor affär här i Paralimni som säljer allt man kan behöva till sina barn.

Det var första gången vi var ute och kollade på sånt här. Vi hade jätteskoj och när jag tittade mig runt i affären så blev jag varm in i själen. Det vara bara kvinnor där. Inte en enda hade sin man med sig, enbart jag. Och Kevin var mer engagerad än någon annan. Han vände och lyfte och tittade på a l l t ! Och det kommer verkligen inte bli en dans på rosor för mig att få precis det JAG vill ha till barnet för han har ganska starka åsikter han med. Haha. Jag gillar det. Han kommer bli en underbar pappa!
Bäst är ändå att vi oftast är överens. Vi kollade på barnvagnar och hittade en vi älskade. 400 euro. Är det dyrt?? Vad brukar barnvagnar kosta? Denna hade bilstol också... som man fick med...

Största chocken var hur dyrt det var med spjälsängar! ca 500 euro för den jag vill ha. Oj oj. Jag som trodde det kostade typ, tusen spänn eller ngt. Va fasen, sängen e ju så liten! Haha.

Vi köpte även den allra första saken till vår Babbis. Jag var helt pirrig och skrattig hela dagen. Allt är så nytt och så kul!

Efteråt åkte vi till Fresh i Ayia Napa och käkade lunch. Galet gott.

Skall försöka lägga upp bilderna imorgon. Så mysigt.

Nu blir det popcorn, The Voice America och mys med vovven.


(((Over and Out)))

Inga kommentarer: