torsdag 12 februari 2009

Lediga dagen

Yasas! Tekanes? Kala? (Eleni how do I spell it?)
Tjenis! Läget? Bra?

Idag har vi varit lediga. Natta sa att hon skulle upp halv sju. Jag slog vad om att jag kommer få väcka henne, som vanligt, efter min o Nicos morgon promenad. Snacka om att jag blev paff när jag låg o skrattade lite i min säng och tänkte, "hehe, hon kom inte upp, då går jag upp nu o väcker henne med mitt Mohahaha-skratt" och jag hör hur hon kommer in genom ytterdörren!! Rackaren hade banne mig kommit upp o till och med varit o handlat frukost. Lilla söta morgonpiggheten!

Vid tio gick jag och Nicos till Paralimni och Tasos. Nicos fick sin tredje spruta och så gick vi hem igen. Nicos totaldäckade. Lång promenad + små ben = jätte jobbigt. Jag & brudarna åkte in till Napa där vi gick runt hela stan och ringde på varenda lägenhet vi såg som hade skylt "To let". Hittade två lägenheter ett stenkast från älskade cafe Liquid. Verkar som om det kommer bli dem vi tar. Annars har vi en snubbe som trodde att han hade ett hus till oss. Han skulle höra av sig. Vi tänkte så här;

Får vi huset så måste det ju givetvis ha pool. Och då behöver vi en pool skötare. En snygg kille givetvis. Och så behöver vi typ en städerska, som kommer varje dag. Gärna en snygg kille såklart. Och så måste ju trädgården tas om hand. En snygg trädgårdsmästare tror ni. Ni har så rätt. Så tänkte vi. Pampos har säkerligen inga problem alls med det. Lilla söta drömmandet.

Imorgon skall vi till Nicosia med Fotini och George. Skall till det nya shopping centret och till Fredricks Universitet. Dom har inredningsdesign där. Bara kolla lite liksom... skadar ju inte att söka in...

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: