fredag 20 februari 2009

TjingTjing

Helgen har startat. Jag har sagt det förut men jag säger det igen. Varje dag är helg på Cypern! (Iallafall för oss). Imorse sov jag ända till klockan tio. Nicos har blivit en liten sjusovare, han väcker mig inte längre. Får nog börja ställa klockan...

Var hos Paulina vid halv tolv och fick massage igen. Armarna mår ju inte bra alltså. Men så är det att vara målvakt.
När vi kom hem öppnade Natta ett paket hon hämtat på posten. Från sin MammaAnna. Och ooohh! MammaAnna - Bra jobbat med lösgodiset!!! Vi var galet nöjda! Efter det var det till att börja röja i lägenheten eftersom vi flyttar till Napa på måndag. Det är heltokigt vad grejer man samlar på sig. Har slängt så mycket!

Känns lite sorgligt att flytta härifrån faktiskt. Kennedy Aveneu kanske inte ser mycket ut för världen men det här har varit mitt hem. Vårt hem. Men, man kan ju alltid komma o hälsa på alla goa gubbar o gummor på gatan!

Om dryga månaden kommer min mamma och mormor hit. När jag bodde i Spanien jobbade jag ju. Så när mamma & Berra kom och hälsade på blev det inte mycket tid över att spendera med dem. Inte heller när moster o kusiner kom ner fanns det mycket tid. Det känns underbart att veta att jag kan spendera hela dagarna med mamma och mormor när dom kommer ner. Och på eftermiddagen bara sticka iväg till träningen för att sedan möta upp dem igen på kvällen. Väldigt skönt också att jag kommer bo i Napa så att jag är nära dem hela tiden. Åh Mamma jag längtar så mycket!! Spelar nog ingen roll hur gammal man blir, mamma är alltid bäst!!

Och nu har grannen bokat in hela två veckor i slutet på maj o början på juni! Där ser ni, Cypern är helt enkelt så bra att man måste komma tillbaka! =) Så nu får ni andra godingar se till att börja boka. Spelschemat ser ut som följer:

22 Februari = Salamina - AEK
1 Mars= AEK - Aea
8 Mars= Vamos - AEK
15 Mars = AEK - Elia
22 Mars = Tiyenis - AEK
29 Mars = AEK - Lidra = MAMMA & MORMOR ÄR HÄR!!! (24-31 Mars)
5 April = Enp - AEK
12 April = AEK - Apollon = TOPPMATCH!!
15 April = CUPMATCH
3 Maj = AEK - Pafia = SISTA SERIEMATCHEN!!
10 Maj =CUPMATCH
17 Maj = CUPMATCH
25 Maj = CUPMATCH

Sådär ja... börja boka in er nu... PUSS

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: