torsdag 26 februari 2009

King to be

Den 24:e Februari 2009, klockan är 16:06 och ett sms anländer i min inkorg. Det är från mamma och lyder:

"Extra Extra! Viktoria och Daniel förlovar sig. Bröllop på försommaren nästa år."

Min reaktion? Jag asgarvar. Min mamma har aldrig under de 6 månader jag bott här på Cypern skickat en nyhet till mig. Men det här! Det var så viktigt att hon var tvungen att knappa ihop ett meddelande med detsamma! (Tack mor).


Gick in på aftonbladet.se nu (där jag även lånat bilden ifrån) och kan inte sluta skratta. Det är ju hur mycket som helst om förlovningen. Det finns till och med en speciell "Viktoria Sida" där man kan läsa precis allt om vad som hänt och komma skall.

Men det är ju så roligt! Tycker det är helt fantastiskt att sveriges konung kommer vara en PT! Länge lev kärleken!

(((Over and Out)))

1 kommentar:

Carina sa...

Han blir inte kung. Han får bara vara prins.
Puss på dig också......