fredag 6 februari 2009

Mr Right?

Tjenare Tjenare!
Long time no see. Men ni förstår, att vara proffs är tidskrävande. Vi tränar ca 2-3 timmar om dagen, och så skall man ju hinna vila också. Njuta av solen är ju ett måste. Sitta hemma på Ballen och skratta är ju ett dagligt behov det med. Ja, ni förstår ju. Att vara proffs är ett heltidsjobb så ibland blir bloggen lidande. Mina ödmjukaste ursäkter till er trogna läsare. I love you.


Så vad har hänt i veckan?

Jag har köpt en super cool cykel. Så det har blivit turer fram och tillbaka till gymet. Riktigt gott. Har varit på Toni & Guy och färgat håret (Så som Fergie har det - I love Fergie) och är super nöjd. Jag har varit i Ayia Napa och druckit vin (!) till lunchen, det var gott och väldigt busigt. Men vi var träningslediga så... Ja det har väl hänt en hel del denna veckan men, minnet är bra men kort.

Dagen då. På väg hem från Paralimni ser jag hela tre snyggingar! Ja, hör o häpna! TRE stycken!


Mr.Målare.
Han stod uppe på en balkong och målade, jag var så upptagen att glo så jag inte märkte att Nicos hade stannat och när kopplet helt plötsligt tar slut flyger det såklart ur händerna på mig och jag får jag hunden. Så snygg var han, Mr.Målare.


Mr.Orfanides.
Jag sitter utanför mataffären (Orfanides) och väntar på Natta när en vältränad engelsman (det såg jag på klädstilen) vandrar förbi. Jag smackar och tänker "Yammi". När Natta sedan kommer ut går vi så långsamt vi bara kan så att han också skall hinna ut och gå bakom oss så vi kan smygtitta. Sagt och gjort... mumma för ögonen. Här bestämde jag också med Natta att jag innan Februari är slut skall bjuda ut en fritt främmande snygging.


Mr.Byggarbetare.
Ca fem minuter från vårt hus byggs det (som överallt) och där stod han, Bob the builder. Han var härligt snygg och jag lät han veta det också genom lite klassikt "släng med håret - titta bak - le stort". Men det var allt.



Så spännande är mitt kärleksliv...



(((Over and Out)))

Inga kommentarer: