fredag 6 februari 2009

Del 1

Nu börjar en ny serie här på min blogg. "Vi är Cypern" heter den. Lite då och då kommer jag presentera människorna jag har runt omkring mig. Det kan vara allt från Nicos veterinär till bartendern på den där grymme klubben i Napa till en lagkamrat. Först ut är såklart min trogne skrattvän och rumskamrat Natta!!!

VI ÄR CYPERN - DEL 1

Namn: Natalie Liljekvist
Född: 1989
Position:Vänster yttermitt
Kom till AEK:2008
Relation till Frida: Rumskamrat


Hur trivs du på Cypern, eller som alla cyprioter säger "You like Cyprus"?
Självklart, varför inte? Jag lever ett liv som går ut på att vara ostressad. Ostressad är ordet just nu!
Vad är det bästa med Cypern?
Äh skulle jag vilja säga Piazza! Creps! Alla vänliga människor, eller nej vänta, lilla söta folket skulle jag vilja kalla det!
Vad är det sämsta med Cypern?
Att jag inte har något körkort. *kliar sig på näsan*. Och alla människor som står vid sina bord på Piazza och dansar för sig själva!
Har du fått något smeknamn? Varför just dessa namn?
Krampa, (Jag får kramp) NattaKrampa, Marula, Svampen hahahaha, Whitehorse...
Hur är killarna på ön?
Men vilken fråga! Öööö, en gôr snygg, några helt okej och andra som alla andra! Höhö-
Hittat någon speciell?
Hahaha, nämen nu får du sluta. Ingen kommentar skulle jag vilja säga!
När börjar livet enligt ditt tycke?
Först spelas ABBA, sedan börjar livet!
Vad skall du göra i sommar när du kommit hem till Sverige?
Jag skall på utflykt med Frida! Träffa alla polare o min familj. Vad skall jag göra mer? Ha roligt utan att jobba.
Vad är din favorit sysselsättning när du inte tränar?
Det måste ju vara att skratta med Fritsula.
Hur är det att bo med Frida?
Kan inte tänka mig någon roligare att bo tillsammans med! Humorn klaffade direkt.
Vilken grönskak skulle du ta med dig till en öde ö och varför?
Ett salladshuvud. För man kan bära vatten i det.
Vad skulle du välja - att leva med en snabel i ansiktet resten av livet eller med tassar som händer?
Tassarna vore nog bättre! Eller va fän, en snabel hade jag inte velat ha. Men jag vill bara ha en tass, inte två!
Vad skulle du välja - att lukta stekt korv resten av livet eller ha en svans?
Vad är detta för frågor? Korv hatar jag! Men då kan man spruta ner sig i parfym. Fast ah, svansen kan jag dölja... det var en svår fråga!! Okej, helst svans...
Motto i livet: Everyday is my Birthday!
12 onödiga fakta
Milkshake eller färsk apelsinjuice
Zlatan eller Beckham
Cypern eller Sverige
Svart eller Vitt
Hund eller Katt
Godis eller Nötter
Öl eller Vin
Straff eller Frispark
Håkan Hellström
eller Lars Winnerbäck
Dammsuga eller Diska
Änna eller Dåva
Öron eller Ögon

Tack bästa Natta!!!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: