torsdag 19 februari 2009

I Fruktaffären

Jag skrattar ännu. Idag mår jag mycket bättre och såg fram emot ett möte med Pampos kl 14.00. Självklart på Senso vilket innebär Sensomat! Yammi! Pampos var på riktigt bra humör och efter god mat och dricka bestämdes att vi får dom lägenheterna vi själva ville ha. Trots priset. Vi var självklart galet nöjda. Vi flyttar redan på måndag! Yippi-kay-yey-mother-fu**ers!! Pampos erbjuder att köra oss hem.

På vägen hem stannar han i fruktaffären. GÅr in och skall bara köpa något litet. Så ropar han på oss att komma in. Vi hänger på, och han säger till oss att plocka på oss det vi vill ha. Vi tar typ en påse gröna äpplen och han skrattar och frågar om det är allt. Han slänger på lite jordgubbar o annat. Han kände butiksägarinnan (såklart, han känner ju alla...) och presenterar oss som fotbollsspelare. Han skrattar hela tiden. Och jag kan säga såhär, när Pampos är på sådant humör vet man aldrig vad som kan hända! Åh jag skrattar när jag tänker på detta...

Han berättar att vi är fotbollsspelare och tar ett äpple som han sparkar till Sandra för att visa hur duktig hon är typ.. hahaha... dom sparkar det fram o tillbaka o hojtar o har sig och ägarinnan "skäller" på Pampos att han är galen o ber han sluta, samtidigt som hon skrattar. Då säger han att jag är målvakt o börjar kasta äpplen som jag skall fånga, ett träffade en pelare och gick sönder. Alltså jag höll på att kissa ner mig av skratt. När han är på sånt humör är han så himla rolig. Helt loss!!! LOVE HIM! Kan ni tänka er typ ronny eller lennart (i jitex) stå och hålla på så inne på maxi ica med nått utlandsproffs? HAHAHA jag kissar ner mig. Jag älskar cyprioter helt enkelt!!!

Väl hemma har vi frukt för ett år framöver eller något. Och jordgubbarna var gudomliga. Fruktsallad ikväll! Yaman!

Vilken dag...

Vi är träningslediga idag också så det blir la lite chill o pill i navel.

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: