tisdag 17 februari 2009

Sjuk?

Tisdag i Paradiset. Natta väckte mig halv åtta för morgonpromenad men jag mådde skit. Somnade om. En timma senare väcker hon mig med frukost på sängen! Det är en grym roomie det! Går upp o äter tillsammans med henne, för man kan ju inte ligga ner o käka. Vi skulle iväg till gymet men Natta fick åka ensam för jag somnade om. Har sovit hela dagen. Ont i huvudet o seg i hela kroppen. Jag får absolut inte bli sjuk. Kankse kommer det nu eftersom jag har slarvat med "Vitamineees" som coach ger oss. Inge bra, får skärpa mig.

Igår kväll klippte jag o Natta Nicos kring ögonen. Nu blev han sådär valpigt söt igen! Här har ni en bild på hur fin han blev i sin nya sjal som han fick av sin mormor o bonusmorfar.


Träning ikväll, hoppas jag mår bättre tills dess. Och efter den skall vi till en grymme restaurang. Okaido. En japansk restaurang. Dit Mr.Grönöga tog mig för vår första dejt. Skall käka sushi i långa banor och fira Eleni som fyllt år. Trevlisch!

Naj nu skall jag typ göra nothing.. läsa bloggar o så, så ha det gött!!

(((Over and Out)))

1 kommentar:

Anonym sa...

En dag i Paradiset! Kan man annat än att hålla med! Men jag vill också komma! Hur bor ni? Hur kan man börja spela fotboll? Är det lätt? Jag har funderat på att åka ner till något varmt ställe, sen fann jag din blogg. Svara snälla! En som undrar!