måndag 16 februari 2009

Ostressat

Igår spelade vi hemma mot Amok. Slutresultatet blev hela 15-0. Sandra dängde in 9 mål, Natta 2 men med en himla massa assist! Riktigt bra. Anna fick göra mål också vilket var kul! Georgia fick även hon göra mål, tre stycken!

I mitten av andra halvlek byts Fotti in som målvakt och jag får byta tröja och gå in på innermittfältet. JAg dribblar bort fyra spelare och har kanonläge att göra mål men passar istället till Sandra. Fick lite panik där eller något. Men jag ligger ändå på 66:e plats i skytteligan med mina hela 2 mål. Haha.

Idag fick jag ryggmassage igen av Paulina och hennes man. Jag har ju sådan värk i vänsterarmen hela tiden och det visade sig att jag har inflammation. Nåja, inget som inte går över. Men alltid skall det vara nått!

Efter det träffade vi Harrulla och Eleini och tog en liten fika med dem på Senso. Eleni skuttsade sedan oss till NApa där vi gick hem till Jessica. Idag åker hon tillbaka till Sverige för att om 1,5 månad börja jobba som guide i Thailand istället. Jag kommer sakna henne något enormt.
Jag älskar dig vännen min, vi ses snart!

Efter det satt vi på Liquid en stund och hängde med George och Eleni. En liten sightseeing runt omkring Capo Greko blev det på hemvägen. Alldeles vid vattnet ligger en liten vit kyrka. Vi gick in och jag tog ett djupt andetag och tänkte på dig Mormor Elsa.

Legat hemma på soffan en stund nu och då kom svenskarna från China House in och hälsade på. Satt och tjöta en stund och skvallrade. Mycket trevligt! Mera besök!

Söta lilla konstaterandet är väl att vi lever ett rätt ostressat liv. Bra jobbat Frida.

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: