tisdag 10 februari 2009

Bokstaven R

Go kväll!

Internet är lite segt idag. Synd, för jag har både film och bilder jag vill dela med mig av. Imorse hade vi massage hos Paulina. Hon är så grym! Tog rygg och nacke och armarna. Helt galet vad ont jag får i mina armar. Jag börjar verkligen bli gammal. =)

Efter det blev det en tur till posten där jag äntligen hämtade paketet mamma skickat till mig! Mamma tack så jätte mycket! Jag älskar dig!
Det innehöll tidningar, fiskbullar, hundgodis, en sjal till Nicos (mamma han blev så söt!!!), lakan, makrill till mackan och nån västkust grej...mmm... och massa svenskt godis o annat skoj!! Sjukt nöjd! Tack mammi! O mamma, det hade kommit redan den 3:e... vadå störande!

Efter posten hade vi besök hemma, Sofia & Jessy kom förbi på lite kaffe och tårta. Kvällens träning var kul. Mycket spel. Jag höll mig borta från målet idag då jag har ont i armarna. Vi blev lite snea på Coach idag. Han är en sådan fruktansvärd tävlingsmänniska att man kan bli tossig på honom ibland. Men det gick rätt bra ändå. Haha. Han är ändå så go!

Dagens I-landsproblem då;
Jag & Natta har funderat på det här med bokstaven R. Varför kan inte skåningar säga R? Natta undrar om det skulle hjälpa med att skicka ner lärare från Göteborg som kunde lära barnen i skolan redan i ung ålder. Då måste dom ju lära sig? Eller? Är det ett medfött problem som uppstår när man föds i Skånetrakterna? Rét liksom gurglar till sig? Vi står som frågetecken tills detta mysterie är löst.

Smsát med Ximel & Gurra idag. Som jag saknar er mina små gelehallon. Om det är något som är jobbigt med att vara proffs så är det att man är borta från underbara vänner och familj.

Men snart är det sommar och då kommer jag hem. Dunder o brak fest då kan jag lova!!

Imorgon blir det gym, sola om vädret tillåter, och fotboll träning på kvällen. Där i mellan kan man säkert hitta på en hel del skoj. Ha en trevlig kväll!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: