torsdag 12 februari 2009

Spolad

Uppdateringar på Mr.Right? är väl aldrig fel såhär kvällen innan helg.

Mr.Målare är totalt borta. Han var en engångssyn skulle jag tro. Gick förbi huset han målade idag och det var ju färdig målat så... kanske skall jag smyga dit någon natt och klottra bara så att han får åka dit igen o måla om?

Mr.Orfanides har jag inte sett röken av och inte heller Mr.Byggarbetare. Men så var de ju bara snygga-killar-inspanade-i-bara-farten.

Mr.Grönöga och jag skulle ju prova igen. Hej hopp vad bra det gick med det då. Vi har inte setts och helt ärligt, han får vara hur jäkla snygg och charmig han vill jag kommer aldrig falla för han igen. För det där helt underbara leendet kommer aldrig få mig att smälta igen... aldrig. Han är spolad!

Mr.DJ är jobbig. Han vill hela tiden träffa mig och när jag inte längre hade några bortförklaringar så gjorde jag en Jessica. Jag sa helt enkelt att jag bara utnyttjade honom när jag behöver. Han vill ändå träffa mig. Söta lilla trögheten.

Mr.Irländare träffade jag sist jag var ute. Han sa att jag var det vackraste han sett. Han var rolig. Såg ut precis som en liten irländsk hustomte. Så jag bjöd ut honom (ni minns mitt måste-göra-i-februari?) för att aldrig höra av mig igen... haha. Elakt. Men jag tror han överlever.

Mr.Svenskar. Jo serrö, det finns allt några killar i sverige som jag har ett gott öga till. Men det kan jag ju inte göra något åt förens i sommar. Så vi lämnar dom för nu...

Mr.Right. Var är du?

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: