måndag 9 februari 2009

Filmdag

Tjena världen!
Idag har man inte gjort många knop. Träningslediga så jag & Natta har avnjutit 2 stycken filmer och jag gissar på att det blir en tredje innan vi går och lägger oss. Imorgon har vi massage. Det är alltid gott. Behövs efter gårdagens match, vi borde gått idag igentligen men var lite sega. Har enbart lämnat lägenheten för promenader med Nicos.

Vyn från våran träningsplan
Imorgon kväll är det träning som gäller. Jag längtar! Fotboll är ju bara för kul! Vilket jobb man har igentligen! Man får änna nypa sig i armen i mellan åt för att fatta att det är sant. Livet är för gott.

Något annat kul som håller på att hända är att vi skall flytta. Vi bor ju i Kapparis nu som ligger en mil ifrån Ayia Napa. Men innan den sista februari kommer vi troligtvis flytta in mitt i smeten av Napa! Skall bli så kul. Jag älskar vår lägenhet vi har nu men man har änna tröttnat på gatan lite. Som nu, när vi gick hit med datorerna och till och med vinkar till taxichaufören som åkte förbi, då har det gått lite väl långt va?!

Och så måste jag göra en hälsning på engelska till mina två lagkamrater som hittat min blogg:
FOTTI & ELENI
I know you are so curios about what I write in my blog, and I must admit it´s rather funny! So I suppose you just have to learn swedish now ey?! Hahaha. Lots of love!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: