måndag 29 mars 2010

I feel fräsch

Igår och idag har vårat lag medverkat i en cup för killar. Vi var med i 15 års gruppen. Igår förlorade vi med 0-1 efter de fått en straff. Idag förlorade vi med, eh, jag tappade räkningen. Jag har inte mått jättebra, igår innan matchen spydde jag så fick sitta på bänken, men då spyr Eva, den andra målvakten, mitt på planen. Så jag får spela andra halvlek. Målvaktssjukan?! Idag stod Eva i mål och på planen hade vi bara 4 stycken ur den riktiga startelvan.

Förövrigt? Jag har sovit sovit sovit. Så mycket det nu går med en roomie som går i sömnen och skriker "Var är ni? Var ääääär niiii?". Jisses, hon skrämde skiten ur både mig och Natta. Vi fick försöka berätta för henne att "vi är här, vi är här Ximel", men det gick la sådär. Ximel brukar inte gå i sömnen, bara skrika. Men inatt gjorde hon alltså båda. Och jag som är livrädd för folk som går i sömnen!!!

Skall låsa in henne på nätterna...

Snart skall vi till Napa där vi skall träffa Tommy och hans snygga-singel-lagkompisar. (GIF Sundsvall). Skall bli himlans trevligt. Bara det att mina underbara roomies träffade han på stranden tidigare idag och sa till honom att jag låg hemma med magsjuka. Så han har frågat mig rätt mycket hur magen mår, att jag borde äta lite fil innan jag kommer in o möter dom. Haha, vadå pinsamt? Frääscha Frida!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: