söndag 28 mars 2010

Godmorgon

Söndags morgon, jag sitter och lyssnar på Ane Bruns softa toner och har precis ätit en god frukost. Jag har redan hunnit gå en långpromenad med Nicos, diskat, lagt i en tvätt och städat mitt rum. Mina roomies har inte stigit upp ännu. Kan dom inte vakna snart?

Just det, Natta sa igår att jag inte får ha den bilden jag har nu som header. "Varför då?" frågade jag, "det är ju äpplejuice jag dricker!". Natta tittade på mig misstroget och sa, "Yeah sure, Frida du är fotbollsproffs, byt bild!".

Orka?
(((Over and Out)))

1 kommentar:

Carina sa...

Godmorgon på dig med hjärtat! Och jag håller faktiskt med Natta, det var min första reaktion när jag såg fotot. Det ser faktiskt ut som om du håller i ett glas öl. Eller t o m wisky. Annars är du väldigt fin på det är kortet (det är du ju alltid i och för sig men....).
Puss på dig