onsdag 31 mars 2010

Utekväll med läckra killar...

I måndags kväll åkte jag & Ximel in till Napa för att träffa min fina "nya" kusin Tommy som är här med sitt lag GIF Sundsvall på träningsläger. Jag & Ximpa började med att ta en drink på Tommys Pub och gick sedan vidare till Senior Froggs där Tommy satt med tre lagkompisar.

Jag & Tommy

Hannes & Tommy

Jag som egentligen inte tycker om Senior Froggs hade helkul! Killarna var supertrevliga och glada så det blev många goa skratt. Och mycket dans, som vanligt - PÅ bänkar och bord.
Efter ett tag drog vi oss vidare till Carwash där vi dansade till låtar som Lejonkungen och Friends melodin. Två Michael Jackson låtar blev det också så jag var såklart tvungen att dansa på baren då...

Grymma dansare!

Vi trivdes som fisken i vattnet bland alla snygga fotbollskillar! haha...

Allt som allt - EN GRYM KVÄLL!



(((Over and Out)))

Inga kommentarer: