tisdag 2 mars 2010

Tisdag

Igår var lycka. Igår vaknade jag utan huvudvärk och inte en enda gång under dagen fick jag det. Vi startade morgonen med att ligga ute i trädgården iklädda bikini. Åh så skönt, bra musik strömmade från datorn, solen sken och man mådde så där oförskämt bra.

Vid tre intog vi gymet. Jag körde 60 minuter förbränning och sedan evighetsmaskinen som jag älskar. Kändes otroligt skönt att träna igen, var ju ändå fem veckor sedan!

Efter gymet åkte vi upp till planerna för att kolla på Mjällby. (som i år spelar i Allsvenskan!) Ximel och Natta hade under förra veckan träffat sportchefen för Mjällby och han blev glad utav att se oss komma och kolla deras match mot ett ryskt lag. Han tjötade på och frågade alla möjliga frågor. Riktigt trevlig snubbe! Jag som är född ängel hoppas nu ändå på att det går bra för Mjällby (som för övrigt hade en del riktigt snygga spelare).

Ayia Napa sägs ju vara sommarparadiset för partysugna ungdomar. Men den här tiden på året är det paradiset för fotbollsälskare. Som ni vet har redan IFK varit här, Mjällby åker imorgon och GAIS var här en vecka. Men det är inte över ännu! Idag anländer Bromma Pojkarna. Och snart kommer även GIF Sundsvall samt Henke Larssons Landskrona. Då mamma, då lovar jag att ta ett kort tillsammans med Henke! Hahaha. Fotboll är då livet!

Efter Mjällby matchen åkte vi hem för middag innan det var dags för fotbollsträning. Va härligt det var att vara med, inte bara titta på utan faktiskt delta i alla övningar! Visst hade jag jätte ont i hälen men jag orkade inte bry mig, jag var för "hög" på att få träna. Imorgon blir det ändå en tur till läkaren eftersom foten är uppsvullen och hård. Ser nästan ut som om den är fylld med vätska. Skall också röntga foten för att se om shockwavesen gjort någon som helst verkan.

Idag är vädret inte lika fint, grått o tråkigt. Blir ingen solning utan istället blir det soffan och greys säsong 5 med bästa Natta.

(((Over and Out)))

1 kommentar:

Carina sa...

Ja alltså, ett kort på dig och Henke SKA JAG HA.
Puss på dig lilla hjärtat.
Och så vill jag ha ADRESSEN, för femtielfte gången, så jag åtminstone kan skicka ner inläggen mot hälsporren.
Hälsa Henke