onsdag 31 mars 2010

Ett stycke knådad Frida

Just nu har vi fullt av folk i huset. Goli är här och masserar. Idag tog jag inte bara armar/rygg/axlar som vanligt utan även benen och det var helt underbart skönt!

Men Goli har många tjejer kvar att massera så jag antar att det blir till att kolla fotbollen (Arsenal-Barcelona) hemma.

Några tjejer valde att ta en öl efter massagen eftersom vi är lediga imorgon...

Eva får dubbelmassage precis som mig. Det lönar sig att var målvakt ibland...

Förövrigt spelade vi 1-1 mot norskorna idag. Jag & mina roomies gjorde en bra och stabil match men tyvärr finns det tjejer i laget som inte kämpar för fullt. Det är väldigt tråkigt och vi hoppas att de skärper till sig till cupen.

Fick även väldigt fina komplimanger utav norskornas (heter d så?) ledning. "Kaempe keeper" kallade en gubbe mig. Han tyckte jag borde spela i högsta ligan i Norge istället. Tjao, kanske det?

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: