tisdag 13 april 2010

All soften up

I söndags kunde vi knappt sitta stilla, trotts tröttheten som genomsyrade hela kroppen. Natta åkte till Napa med några tjejer i laget medans jag, Ximel och Alexandra åkte till Knights Pub i Protaras. Först gången jag varit där och det var mycket trevligt. Vi mötte där upp Emeil, Roodey, Cassady och Manolo. Jag skrattade så mycket att jag trodde jag skulle kikna ibland. Dom här killarna är verkligen roliga!

Efter ett tag där så åkte vi hem till killarna där även Harrison nu var. Vi samlades runt köksbordet hela högen och spelade Uno! Gör skoj! Jättetrevlig kväll som slutade med att jag somnade på deras soffa! =) Vadå trött?!

Igår när jag vaknade kunde jag knappt gå. Varrenda muskel i kroppen värkte. Så det blev till att ha en "ta hand om mig själv dag". Vi satt uppkurade i soffan och kollade på tusentals (nåja) avsnitt av Greys. Jag åkte in till Doktor Costas som kollade min armbåge. (Den mår ok.) Vi åkte in till gymet och bastade och badade poolen och på kvällen kom Kouli hem till oss och gav oss varsin massage.

Nu är det tisdag som innebär att vi har grekiska lektion. Pheee. Det var ett tag sedan och jag har inte pluggat någonting. Vill ju lära mig men fått för mig att det är fruktansvärt tråkigt. Jaja, det går väl över...

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: