lördag 10 april 2010

Grattis Jessica & Natta

Idag är ingen vanlig dag, för idag är mina bästisars födelsedag!
Stort grattis till två av de bästa tjejerna jag känner!
-Min underbara Roomie Natta. Igår gick du helt obekymrat och vandrade i bergen. Idag är du 21 år. Livet är allt bra häftigt! (Lol) Du är bäst i världen Natta. Love you long time!
-Jessica J. Shit, 12 år sedan vi träffades och du är fortfarande min bästa vän. Jag saknar dig varje dag. Jag älskar dig så otroligt mycket och jag älskar planerna vi gjorde idag. Jessica & Frida på roadtrip i sommar! Vi är bäst. Love you always bäbis!

Dagen började iallafall med att jag skulle smyga upp och väcka Ximel så vi kunde ordna frukost på sängen till Natta. Då gjorde Nicos något han aldrig gjort innan. Han öppnar Nattas dörr och hoppar upp i hennes säng och väcker henne!! Jag fick strängt säga till henne att somna om.

Frukost på sängen blev det. Och presentöppning. Natta fick en stor skål med ett slott i och två guldfiskar! Haha. Nattas första egna husdjur.

Vid elva åkte vi in till ayia napa och Tommys Pub där vi tog en kaffe/milkshake innan vi gick vidare till vår väns business som jag skall hjälpa till att inreda. Det gick hur bra som helst och hon tyckte jag var mycket påläst och de färger jag rekomenderade skall hon ha samt möblering med mera. Skall bli kul att följa upp och få se slutresultatet! Jag vet iallafall garanterat att detta verkligen är det jag skall jobba med i framtiden. Jag har haft en konstig känsla av lycka i bröstet efter vi var där. En känsla om att jag hittat rätt.

Födelsedagsbarnet Natta och Alexandra på Tommys Pub

Efter "jobbet" gick vi en liten promenad och köpte oss lite lunch som vi satte oss i en park och käkade. Det var alltså en helt underbar förmiddag.

Jag i parken
Ikväll skall vi gå ut och äta och kolla första halvleken av El Classico. Vi måste i säng tidigt för imorgon har vi kvartsfinalen i cupen. Det är vinna eller försvinna som gäller. Vi satsar på det förstnämnda. Ha en underbar kväll vart än i världen ni befinner er.

Och återigen, grattis till två av de finaste vännerna jag har. Älskar er.

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: