fredag 30 april 2010

Det blååååser

Efter en blåsig promenad med min lilla hund åkte jag och Natta in till grannbyn - Paralimni. Tanken var att jag skulle hitta något snyggt att ha på mig ikväll. Vi har precis kommit på att svenskar firar valborg idag så vi tänkte göra detsamma. Dock utan cortegetåg men istället med Opening Night av Castle. Castle är den allra bästa klubben i Ayia Napa. Om ni åker hit så måste ni gå in där. Det är två våningar med massa olika rum med DJ´s som spelar olika stilar i varje rum. Själv brukar jag hålla till i HipHop & RnB rummet. Där finns också de hetaste grabbarna...


Iallafall, jag hittade ingenting som jag kände för att köpa, det har nog aldrig hänt tidigare! Inte ens inne i min favvoaffär hittade jag något. Jaja, får väl leta fram nått gammalt att ha på mig ikväll... See you later, och ha en riktigt trevlig Valborg!


(((Over and Out)))

Inga kommentarer: