måndag 26 april 2010

ÄLSKADE LILLA MAMMA!

Igår sa Natta att hon tyckte att vi skulle ha en hemmadag idag. Okej.
Imorse sa Natta att hon tyckte vi skulle städa huset och åka och handla för att fylla på kylen. Okej.

I förmiddags ringde Anders och Maggan som bor på andra sidan ön, i Pafos. De skulle hälsa på någon vän i Deryniea och ville komma och se hur vi har det. Anders och Maggan är nära vänner till min mamma och bonuspappa.

Anders ringer igen och säger att de är i närheten så jag går ut på gatan för att möta dem. De stannar bilen och jag ser att de är fler personer i bilen. Men inte vilka. Anders går ut och jag kramar honom.

Ut från baksätet kommer sedan min mamma!!! Vilken shock! Jag bara började lipa och krama om min fina fina mamma. Och fina fina bonuspappa!

Natta fick reda på det igår att de skulle komma idag, och jag anade ingenting!

Ohhh vilken härlig överraskning! Nu har dom dock åkt till Pafos men jag kommer åka dit snart och spendera några dagar med dem där.

Älskade lilla Mamma & Jag
Anders, Maggan, Mamma & Berra

BÄSTA DAGEN PÅ LäNGE!


(((Over and Out)))

3 kommentarer:

Coolaannna sa...

:)

Anonym sa...

Blir alldeles tårögd juh, heja mamma och Bertil och hälsa från mig

Frida Carina Andersson sa...

Jaa hejja hejja mamma!! Det är inte första gången hon gör såhär heller. När jag fyllde 19år och bodde i spanien kom dom in i mitt sovrum på morgonen och sjöng "ja må hon leva" och jag hade ingen aning om att dom skulle komma!! Åååå föräldrar är bäst!