söndag 11 april 2010

Kvartsfinal - Försnack

Om två timmar och 45 minuter blåser domaren igång kvartsfinalen i cypriotiska cupen. Matchen står mellan Salamina, och oss - AEK. I Serien vann vi en match var. I fjol åkte vi ur cupen mot dem. Det är dags för revansch!


Det har regnat lite inatt vilket är bra. Planen blir lite mjukare. Tyvärr är det ett riktigt skitväder ute, blåsigt och grått. Positivt då det inte blir lika varmt men jag har aldrig gillat att spela i stark vind. Men, det finns inget som kan stoppa mina positiva känslor jag har i kroppen just nu.

Veckan som har varit kan mycket möjligt vara en av de bästa träningsveckorna på hela säsongen. Från coach´s sida i form av träningsupplägg och från var och en av alla mina lagkamrater i form av laganda och vilja. Denna veckan har vi fått se 100% av det vi vissa gånger saknat. Det har varit 1000 x kämparglöd. 1000 x diciplin. 1000 x allt som krävs för att ett lag skall nå framgång.


Jag känner att det är vår tid nu. Nu intar vi Paralimni och kämpar gärnet, så får vi se vart det leder oss...

(((Over and Out)))

1 kommentar:

Coolaannna sa...

Hiihi...järnet med j ...från språkpolisen!!

Lycka till idag tjejer och se till att klå dem!