fredag 16 april 2010

Tjena Tuppen

Godmorgon! Jag är uppe med tuppen - känns det som. Sitter ute i trädgården helt nyvaken och dricker mitt morgonkaffe, Nicos springer runt och jagar en fjäril. Sötnosen.

Igår åkte jag, mina roomies, Alexandra och de två sveavännerna in till Napa och gick till ett jättemysigt ställe vars namn jag aldrig kommer ihåg. Där satt vi och pratade och skrattade innan vi tog med våra gäster till Senior Frogs för en drink (alko-fri givetvis). Efter att vi återigen fått ett "workers card" som innebär halva priset i baren tog vi bilen hem. (Vi har redan workers card med gratis inträde på Carwas - det är vi nöjda med eftersom vi gillar att gå dit och dansa!) Mycket trevlig kväll. Blir nog något liknande idag. Bara att komma ut är härligt.

Men nu först blir det en lång morgon promenad med min fluffboll innan vi kilar iväg till stranden en stund. Blir inte så länge eftersom vi har semifinal på söndag!





Lägger upp bilder från gårdagskvällen lite senare, så får ni se 2 pensionärer gunga på Seniors bargungor. Haha, som vi skrattade...

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: