lördag 17 april 2010

Fredagskväll i Ayia Napa

Igår efter träningen åkte vi in till Napa och bästa restaurangen Liquid. Vi käkade gott och de 3 tjejer som inte har semifinal imorgon kunde även dricka läskande drinkar. Som alltid på Liquid hade vi jättekul. När vi kom in kom personalen fram och grattade oss till vinsten i kvartsfinalen! Så härligt. Jag hoppas dom kommer och kollar imorgon när vi möter Lefkosia hemma.

På Liquid - Jessica, Rebecca, Alexandra, Natta & Ximel
Alexandra, Jessica & Rebecca skulle vidare efter middagen så jag & mina roomies följde med dom upp till bargatan och Ambassaden där vi tog varsin drink innan det var dags för mig + roomies att bege oss hemåt.

Hela högen på Ambassaden
Det börjar bli ös i Napa nu vilket är roligt! Men jag fullkomligt avskyr alla inkastare. Dom är ju så på. Förra året fick jag & Natta mongoryck på alla som tjatade varje dag på oss. Vi bodde ju på bargatan så man kunde ju inte gå utanför dörren utan att bli dragen i armarna. Men till slut lärde dom sig att vi också bor och jobbar här så att tjöta på oss att "detta är bästa stället, du får det o det o det till din första drink..." inte lönar sig.

Iallafall, det var en väldigt trevlig kväll men jag somnade gott när jag kom hem.


(((Over and Out)))

Inga kommentarer: