tisdag 13 april 2010

Nu får det räcka...

Nu har jag pluggat i ca 4 timmar med små fika pauser. Jag orkar inte mera nu! Enough is enough!!

Istället sitter jag och drömmer mig bort till sommarens resor. Den 10e juni åker jag och mina roomies till London där vi skall leva gott tills den 14:e. När mina roomies tar flyget hem flyger jag vidare till Glasgow i Skottland där jag skall träffa min bästa vän Jessica. Blir lite sightseeing där innan vi bilar hem till Sverige. Roadtrip! YAY! Någon som varit i Skottland och har lite tips på vad jag borde se eller göra!? Jessica sa att vi kunde spela Wii på hennes nya 50 tums TV men jag försökte snällt förklara att jag inte vill kolla tv när jag är på semester... lol.

(((Over and Out)))

2 kommentarer:

Carina sa...

Hallå eller! Hur bilar man från Skottland till Sverige?

Frida Carina Andersson sa...

man åker ner till england och tar båten därifrån till danmark, kör genom hela danmark o tar båten till sverige. men det fanns tydligen någon annan lite "roligare" rutt, genom holland o grejer... vi får se...