lördag 13 april 2013

Bästa lördagen

Världens bästa lördag. Det var riktigt varmt redan när vi vaknade idag. Runt 20 grader. Så Kevin satte igång att marinera kött o kräftor och jag tog tag i att göra sommarfint ute på ballen. Åkte och köpte tre nya blommor och satte igång att plantera. Det blev riktigt fint.
 
 
Kevin grillade maten och jag satt och njöt i solen med en öl!! Äntligen har Carrefour (vårat ICA) tagit in alkofri, så jag lassade på mig en del sist vi var där. Satte på en gammal cd "Absolut Music 2001" och satt och sjöng med till Tomas Ledin remix och andra gamla godingar. Vilken härlig lördag!
 




Kevin jobbar ikväll men har laddat mitt usb med en himla massa nya filmer. Så ikväll blir det myspys i soffan. Jag är fortfarande proppmätt efter maten fastän det var över fyra timmar sedans vi åt. Åh, sommaren är verkligen här och jag ser fram emot att grilla varje dag!!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: